TÌM LƯỚT
Dòng Nội dung
1
100 ý tưởng tiếp thị tuyệt hay từ những công ty hàng đầu trên khắp thế giới /Jim Blythe; Mạc Tú Anh
Tp.HCM : Nxb.Trẻ, 2011
273tr.

Cuốn sách cung cấp một loạt ý tưởng ngắn gọn dành cho công việc tiếp thị. Các ý tưởng đều xuất phát từ những công ty thực. Có công ty lớn, công ty nhỏ, công ty dịch vụ, công ty sản-phẩm-hữu-hình.
Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

2
3
Advances in advertising research (vol. 1): cutting edge international research /Ralf Terlutter, Sandra Diehl, Okazaki, Shintaro
Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2010
404p.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:0)

4
Advances in advertising search (vol. 2): breaking new ground in theory and practice /Shintaro Okazaki,
Wiesbaden : Springer Fachmedien Wiesbaden, 2011
505p.


Đầu mục:0 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:1 (Lượt truy cập:1)

5
Advertising campaign strategy :a guide to marketing communication plans /Donald E. Parente (Middle Tennessee State University), Kirsten L. Strausbaugh-Hutchinson (University of Georgia).
Australia, Nrazil : Cengage Learning, 2015
xxiii, 401 pages : illustrations ; 23 cm.

This text not only illustrates what effective advertising campaigns are, but also demonstrates how to successfully execute them. A comprehensive and detailed campaign guide is outlined to take students step-by-step through the advertising process.
Đầu mục:1 (Lượt lưu thông:0) Tài liệu số:0 (Lượt truy cập:0)