Dòng
|
Nội dung
|
1
|
|
2
|
Brand new justice: How branding places and products can help the developing world /Anholt, Simon Oxford: Elsevier, 2005Revised, ed.- 184p. This book systematically analyses the success stories of the Top Thirteen nations, demonstrating that their wealth is based on the 'last mile' of the commercial process: buying raw materials and manufacturing cheaply in third world countries, these countries realise their lucrative profits by adding value through finishing, packaging and marketing and then selling the branded product on to the end-user at a hugely inflated price. The use of sophisticated global media techniques alongside a range of creative marketing activities are the lynchpins of this process.
Đầu mục:0
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:1
(Lượt truy cập:0)
|
3
|
|
4
|
|
5
|
Cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường Hà Nội : Công Thương, 2022199 tr. ; 26 cm.Cung cấp những thông tin về cơ hội và thách thức đối với xuất khẩu sản phẩm công nghiệp hỗ trợ sang thị trường. Từ đó doanh nghiệp nắm bắt được thị hiếu, nhu cầu của thị trường từ đó xác định chiến lược sản xuất,, kinh doanh nhằm phát triển xuất khẩu nhóm hàng này sang thị trường CPTPP
Đầu mục:1
(Lượt lưu thông:0)
Tài liệu số:0
(Lượt truy cập:0)
|
|
|
|
|